۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

   

بحث پیگیری مذاکرات و رسیدن به توافق تصمیم دولت است اما اصل واقعیت این است که دشمن از دشمنی خود دست بر نداشته است.شما بدانید در توافق هر شرایطی پیش بیاید دشمن دشمنی خود را انجام میدهد.

به گزارش alamolhoda.com آیت الله علم الهدی در دیدار با فرماندهان مرزبانی کشور ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان بیان داشت: آسیبی که پیغمبر(ص) در جنگ احد دیدند از سمت دیده بانی بود و امروز دیده بانان نظام و اسلام شمایید و آن نقش دیده بانی را امروز شما دارید . شما سنگر نشین دیدبانی جنگ احد ما هستید
وی افزود: نظام ما الگوی به تمام معنا از حکومت پیغمبر(ص) و معصومین است که هزار و اندی سال بعد از آنها بروز پیدا کرده است.همه دشمنان در یک هدف در دشمنی اسلام مشترک بودند و آن اینکه در کشور اسلامی فرصت و قدرت به دست تبار پیغمبر(ص) نیفتد. از آنروز1340 سال گذشت و بر اهل بیت پیغمبر (ص) مصیبت های زیادی وارد شد. مردم ما با اخلاصی که داشتند در این گوشه دنیا حاکمیتی برای تبار پیغمبر بوجود آمد که شما مرزبان این حکومت هستید.


امام جمعه ی مشهد مقدس بیان داشت: آدم در نقاط حساس یک محاسبه دارد که تصمیم درست و سرنوشت ساز در این لحظه با یک باور مندی است. باور قطعی برای شما این است که شما در همان صفی هستید که دیده بانان در جنگ احد در رکاب پیغمبر(ص) بودند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات افزود: بحث پیگیری مذاکرات و رسیدن به  توافق آن تصمیم دولت است اما اصل واقعیت این است که دشمن از دشمنی خود دست بر نداشته است. شما بدانید اینکه توافق هر شرایطی داشته باشد و پیش بیاید دشمن شکل دشمنی خود را بگونه ای مطابقت میدهد تا دشمنی خود را انجام دهد.
 آیت الله علم الهدی تصریح کرد: اینها به دو نکته رسیده اند که اول دخالت نظامی در براندازی نظام ما اثری ندارد یا هزینه اش نسبت به اثر ضربه بسیار زیاد است. دوم فعالیت های اقتصادی هم در براندازی نظام به نتیجه ای نمیرسد. تنها راه در حال حاضر مسئله ی امنیت است و اینکه به امنیت در داخل ضربه بزند و تنها راه نفوذ نقطه ای است که دیده بان شما هستید.

وی در انتها افزود:  مسئله داعش خطر جدی بیخ گوش ما است.نوار مرزی خراسان ازهمه جا در کشور خطرناکتر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی