۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

                                                                                                                                                                              

دنیاتمام سعی خود را انجام می‌دهدتا مردم ایران از پیامبر و اهل بیت(ع) دست بکشند اما مردم ایران اسلامی 37 سال مقاومت کردند

به گزارش alamolhoda.com  آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در اختتامیه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط بین امام رضا(ع) و مردم دوطرفه بوده و امام رضا(ع) نیز می‌داند که چشم و گوش ما توان دیدن و شنیدن ایشان را ندارد و این ارتباط از قلب برقرار می‌‌شود.

وی خطاب به پزشکان جهان اسلام بیان کرد: پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ایشان مورد ظلم و ستم قرار گرفتند و این موارد را شما به خوبی درک کرده‌اید و از زمان پیامبر تا 250 سال به فرزندان پیامبر ظلم شد، در سال 1347 مردم ایران جان خود را کف دست گذاشتند تا فرزندان پیامبر(ص) را به حکومت و قدرت برسانند و مدیریت جامعه را در دست فرزندان اهل بیت(ع) قرار دهند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: در طول این 37 سال همه قدرت‌های جهان به دنبال نابودی این نظام بودند زیرا این کشور به دست فرزندان اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) افتاده است و در این راه از هر فتنه و توطئه‌ای استفاده کردند تا این نظام را براندازی کنند اما در این شرایط مردم ایران اسلامی مقاومت و این نظام را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی یک بیداری و هوشیاری در همه مردم جهان ایجاد شد تا از این طریق بیداری لازم برای ظهور امام زمان(عج) در بین مردم دنیا ایجاد شود و امروز دکترین آریستوکراسی، لیبرال دموکراسی و سوسیال دموکراسی جواب نداده و تنها یک حاکمیت در جهان جواب می‌دهد و آن هم اصل حاکمیت خداوند بر روی زمین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز کشوری که با سیاست‌های اسلامی اداره می‌شود تنها ایران اسلامی است و دنیا نیز تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا مردم ایران از پیامبر و اهل بیت(ع) دست بکشند اما مردم ایران اسلامی 37 سال مقاومت کردند و شما پزشکان جهان اسلام نیز باید در هر جای جهان هستید به این نظام و مردم ادای دین داشته باشید.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: امیدوارم در این هم‌اندیشی‌هایی که بین شما و پزشکان ایرانی صورت می‌گیرد یک برنامه‌ریزی حساب شده برای استفاده از ظرفیت شما در ایران انجام شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی