۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

راهپیمایی روز قدس مصداق ایستادگی ملت ایران بر سر اصول انقلاب است

یکی از مصادیق ملت ایران بر سر اصول انقلاب و آرمان‌های امام راحل همین حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است، در هر شرایطی مقابله ما و ملت ما با استکبار و رژیم منفور صهیونیستی ادامه خواهد داشت و هیچ‌گاه از استکبار ستیزی درست بر نخواهیم داشت.

مصاحبه با خبر نگاران

آیت‌الله علم‌الهدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: پیام راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این است که استکبارستیزی به عنوان یک اصل همیشه برای ما محفوظ است، در هر شرایطی مقابله ما و ملت ما با استکبار و رژیم منفور صهیونیستی ادامه خواهد داشت و هیچ‌گاه از استکبار ستیزی درست بر نخواهیم داشت.

وی گفت: مردم به لطف خداوند همچنان پای اصول انقلاب امام و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: یکی از مصادیق ملت ایران بر سر اصول انقلاب و آرمان‌های امام راحل همین حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام راهپیمایی روز قدس خطاب به طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده هسته‌ی و گروه 1+5 این است که بدانند ما از موضع قدرت در مذاکرات حضور یافته‌ایم و اقتدارمان در خط استکبارستیزی ثابت و ماندگار است.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن خاطرنشان کرد: آل سعود به جای خوبی تکیه نکرده است،‌ آل سعود که امروز در حال استکبار کردن است در آینده نزدیک سقوط خواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی