۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

بازدید نمایشگاه پدافند

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ق.ظ

در عرصه ی دفاع صف مقدم ، پدافند است.

چون نقطه ی حمله ی دشمن از طریق حملات هوایی در حوزه ی جنگ الکترونیک است لذا پدافند هوایی در خط مقدم دفاعی ماست و مقام معظم رهبری با خبره ای که در فرماندهی دوران دفاع مقدس از ایشان سراغ داریم به این نکته توجه کرده و فرمانده ای مستقل و مقتدر برای این عرصه منصوب کردند.

  بازدید از نمایشگاه توانمند سازی منطقه هوایی شمال شرق در مشهد

 آیت الله علم الهدی صبح یکشنبه در بازدید از نمایشگاه توانمند سازی منطقه هوایی شمال شرق در مشهد ونیز عملیات مانور حمله هوایی در سالروزاستقلال پدافند هوایی بعد از عرض سلام خدمت عزیزان خدوم این پایگاه افزودند: این روز بزرگ نمایشگر قهرمانی و دلاوری های شما عزیزان در عرصه ی دفاع مقدس است امیدوارم به برکت امام صادق(ع) این نهاد مقدس تحت فرماندهی شما عزیزان موفق تر وپابه کار تر از هر زمانی بوده و توانمندیهای رشیدانه شما رعب و ترس بیشتری در دشمن شیطان صفت ما بیاندازد.

 ایشان در ادامه بیان کردند: امام علی(ع) سه علم را برای هر انسانی در کنار همه تخصص هایی که دارد مهم میدانند، علم به اینکه بداند کجاست، به کجا می رود و مقصد کجاست وبداند الان در کجا قرار دارد. در سالروز صدور حکم استقلال پدافند هوایی شناخت جایگاه پدافند هوایی برای شما در عرصه های صیانت و حفاظت از مرز و بوم کشور در موقعیت حساس امروز از اهمیت خاصی برخوردار است.  

آیت الله علم الهدی در تشریح تشکیل پدافند بیان کردند: هشت سال دفاع مقدس معادلات قدرت های استکباری را در رویارویی ها برهم زد. یکی از این معادلات  بخصوص بعد از جنگ جهانی دوم معادلات نظامی بودکه بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود ودر آن مسئله تجهیزات و امکانات و توانمندی های نظامی حساب شده و تنظیم شده جریان داشت و برای ایران هم برنامه هایی پیاده شده بود تا ارتش با توان نظامی قوی تر تحت فرماندهی آنها و وابسته به آنها متمرکز باشد بگونه ای که اطلاع از امکانات موجود نظامی حتی برای افسران ارشد ما هم پنهان بود.

ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود افزودند: در هشت سال دفاع مقدس در شبهای عملیات بچه بسیجی ها، رزمنده های ارتشی و سپاهی چنان در مقابل آتش دشمن پیشروی می کردند که انگار سپر تمام تهاجم دشمن گوشت و پوست و استخوان آنهاست و این تمام معدلات نظامی را بهم زد و باعث گسترش فعالیت ها و تجهیزات نظامی بر روی جنگ الکترونیک شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی درقسمت پایانی سخنان خود بیان کردند: امروز سکان اجرایی کشور دست رییس جمهوری است که در دفاع مقدس فرمانده پدافند بودندوبا این خصوصیت کاملا آشنایی دارند.برای شما نیز این نکته بسیار مهم است بدانید شغل شما شغلی در ارتباط با خدا و ابزار مشیت خداست که این مشیت خدا دفاع از جان و مال و ناموس مومنین است. 

 

 

نظرات (۱)

به نام خدا احسنت به حاج آقای علم الهدی ولیکن اگر به صورت کلی نگاه کنیم در مبارزه جهان اسلام با مستکبرین امروز سوریه خط مقدم مقاومت است و دولت و امت ما وظیفه شرعیشان این است که از دولت قانونی بشار اسد در سوریه دفاع کنند بخصوص در مورد تهمتهایی که اخیرا به دولت مجاهد سوریه درباره بمباران شیمیایی مردم کشورش زده میشود و خداوند لعنت کند دشمنان نظام و رهبری را که مسبب بمباران شیمیایی را دولت سوریه به مردم معرفی میکنند انشاا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی