۱۴۰۳ يكشنبه ۲۳ ارديبهشت

برای ما مهم‌ترین مسئله بحث رهبری است.

وقتی مردم به فردی صالح رسیدند به وی رأی دادند اما وقتی همین فرد به قدرت رسید با آن کسی که مردم در روز اول انتخاب کردند یکی نیست، هر کسی در جریان گذران مدیریت اجرایی کشور در غیر از مسیر اسلام و دین قرار گرفت رهبر معظم انقلاب جلوی آن را گرفت در نتیجه طبیعی است رئیس جمهور زاویه پیدا کند که البته این امتیاز رهبری است و برای ما نیز مهم‌ترین مسئله بحث رهبری است.

ادامه تفسیر سوره محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) ،مهدیه ی مشهد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در ادامه تفسیر سوره محمد(ص) که در مهدیه مشهد برگزار شد، با اشاره به آیه دوم این سوره اظهار کرد: ذات مقدس پروردگار حال جریان مومنین و جامعه ایمانی را مدیریت می‌کند در حالی که اعمال کافران گمراه می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت بشر از هر موجودی در جهان بیشتر است، افزود: مقاومت انسانی یک مقاومت نامحدودی است و در برابر تهاجم هر موجودی که از آن قوی‌تر نیست قدرت دفاعی دارد که البته این دفاع می‌تواند از طریق قدرت جسمانی و یا موارد دیگر باشد و مجموعه این توانایی انسان به معنای بال است.

امام جمعه مشهد بیان داشت: از جمله امکاناتی که انسان دارد و در تمام شئون به عنوان ابزار قرار می‌گیرد مسئله فکر و توان اندیشه انسان است که البته غرقابی از فساد است اما این موضوع از سوی خداوند قابل اصلاح است.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: در جریانی که در مورد شکافته شدن آب در زمان حضرت موسی(ع) در آیات قرآن آمده به دریا اشاره شده و نامی از رود نیامده است و در حال حاضر برخی از اندیشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که حضرت موسی(ع) رود نیل را نشکافتند و آن محل در واقع دریای سرخ بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: از صدر اسلام تا به امروز جامعه‌ای نداشته‌ایم که همه جامعه امن و عمل صالح داشته باشند و باید توجه داشت که قدرت از ثروت بسیار خطرناک‌تر است و بسیاری از افراد وقتی به مقام رسیدند نتوانستند خود را نگه دارند و مقام از ثروت و شهوت بدتر است و اگر اسب قدرت کسی را برداشت کسی جلودار آن نیست و آخرین چیزی که خداوند از قلب مومن خارج می‌کند حب به همین مقام است.

وی خاطرنشان کرد: ضد انقلاب‌ها در زمان دولت قبلی که رئیس جمهور آن با مقام معظم رهبری زاویه پیدا کرد از رهبری انتقاد کردند، اینکه چرا هر رئیس جمهوری که به قدرت می‌رسد بعد از مدتی با رهبری زاویه پیدا می‌کند جای سئوال دارد اما به نظر من امتیاز رهبری همین است و وجود رهبری مانع اثرگذاری حب به مقام بر نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه وقتی مردم به فردی صالح رسیدند به وی رأی دادند اما وقتی همین فرد به قدرت رسید با آن کسی که مردم در روز اول انتخاب کردند یکی نیست، گفت: هر کسی در جریان گذران مدیریت اجرایی کشور در غیر از مسیر اسلام و دین قرار گرفت رهبر معظم انقلاب جلوی آن را گرفت در نتیجه طبیعی است رئیس جمهور زاویه پیدا کند که البته این امتیاز رهبری است و برای ما نیز مهم‌ترین مسئله بحث رهبری است.

آیت الله علم‌الهدی گفت: امروز جریان‌های معاند رهبری را مورد تهاجم خود قرار داده‌اند و متاسفانه برخی از جریان‌ها نیز در داخل آنها را همراهی می‌کنند اما ملت ایران همواره از فرمایشات رهبر فرزانه خود تبعیت می‌کنند چون به خوبی می‌دانند که ایشان تنها به صلاح مملکت تصمیم می‌گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی