۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

دهمین اجتماع منتظران ظهور، استکبار ستیزی

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

 باید دشمنی با آمریکا و استکبارستیزی در رأس جریانات انقلاب اسلامی محفوظ بماند 

مردم دولت‌ستیز نیستند اما از اصل استکبارستیزی با دشمنان امام زمان (عج) کوتاه نمی‌آیند و تا پای جان و تا آخرین قطره خود در صحنه حاضر هستند، باید دشمنی با آمریکا و استکبارستیزی در رأس جریانات انقلاب اسلامی محفوظ بماند 

 دهمین اجتماع منتظران ظهور، میدان شهدای مشهد

آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در دهمین اجتماع منتظران ظهور که در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از حضور پرشور شما منتظران کمال تشکر را دارم و به شما دلدادگان امام زمان (عج) می‌گویم که با حضور خود نه در این جمع بلکه در تمامی صحنه‌هایی که در راه امام زمان(عج) خدایی می‌شوند نقش‌آفرین هستید و در همه جریان‌های سیاسی که هدف دشمن آسیب‌رساندن به ساحت مقدس ایشان است، حضور خود را حفظ کردید.

وی افزود: امیدوارم با این عشق و دلبستگی به امام زمان (عج) جزء  سپاهیان حضرت بقیه‌الله (عج) باشیم و ناممان جزء قربانیان و فدائیان آن حضرت ضبط و ثبت گردد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه 1170 سال است که امام زمان (عج) در غیبت هستند، تصریح کرد: پدران و اجداد ما صاحب خود را ندیدند از دنیا رفتند و خدا نکند ما هم اینگونه باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: سهم موضوع ظهور برایمان مهم است که خدا کی می‌خواهد امام زمان (عج) ظهور کند و خالق یکتا انسان را موجودی آفریده که به اجبار چیزی را انتخاب نکند و خودش به اختیار و در خط کمال و خداپرستی و در مسیر هدایت حرکت کند،خدا وقتی می‌خواهد امام زمان بیایند که شما بخواهید.

وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) در جمع ما هستند اما در دسترس نیستند، گفت: ایشان در حال رسالت جهانی هستند تا دنیا به این درک و اراده برسد که مدیریت زندگی باید خدایی باشد، تا ایشان بیایند و باید کمک خط امام زمان (عج) باشیم و مدیریتی اجتماعی و خدایی در زندگی خود داشته باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: نیمه شعبان با شب سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مصادف شده و الگوی امام خمینی به طرف حاکمیت خدایی امام زمان(عج) بود.

وی تصریح کرد: اگر کسی در یک خط جدی و باورمندانه حرکت کند و ترسی از کشته شدن نداشته باشد موفق است و امام خمینی(ره) از هیچ چیز در برابر دشمن مسلح نترسیدند و با قدرت شرق و غرب مقابله کردند و به پیروزی رسیدند و تا کسی در این خط قرار نگرید نمی‌تواند یاریگر امام زمان(عج) باشد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اگر اینگونه باشیم و با استکبار مقابله کنیم از هیچ چیزی نمی‌ترسیم، گفت: ما به خاطر خدا دشمن آمریکا هستیم و تنها می‌گوییم امام به خاطر خدا با آنها دشمن بود زیرا دشمنی سرسخت‌تر از آمریکا نداریم.

وی افزود: امام خمینی (ره) الگوی خدمت به امام زمان(عج) هستند و باید خط امام زمان (عج) را با قدرت تا آخرین نفس ادامه دهیم.

امام جمعه مشهد گفت: دولت با رای مردم به روی کار آمده و باید آزادانه تصمیم بگیرد تا بتواند خدمتی شایسته داشته باشد و حساسیت ما دلیل مقابله با دشمن است، دشمنی که دشمن امام زمان (عج) بوده و استکبار به فرموده امام خمینی (ره) یک دشمن سرسخت است و این دشمنی ادامه پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: باید دشمنی با آمریکا و استکبارستیزی در رأس جریانات انقلاب اسلامی محفوظ بماند و مسئولان با این اصل برنامه‌ریزی کرده و تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه مشهد در خاتمه بیان کرد: مردم دولت‌ستیز نیستند اما از اصل استکبارستیزی با دشمنان امام زمان (عج) کوتاه نمی‌آیند و تا پای جان و تا آخرین قطره خود در صحنه حاضر هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی