۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

جشن نیمه شعبان ، استکبار ستیزی

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

همه‌ معادلات سیاسی جهان با جریان انقلاب اسلامی ایران برهم ریخت

 فرج ما در فرج امام زمان(عج) است که از ابهام‌ها نجات پیدا کنیم لذا فتنه 88 جریانی را به‌وجود آورد که به‌منظور براندازی نظام بود و عده‌ای حسینیه امام حسین(ع) را به آتش کشیدند در حالی که مردمانی بودند که امام زمان(عج) و ائمه اطهار را قبول داشتند و با این عده هم دست شدند و شعار جمهوری ایرانی سر دادند.

جشن نیمه شعبان ،مجتمع فرهنگی فاطمیه

آیت الله علم‌الهدی شب گذشته در جشن نیمه شعبان که در مجتمع فرهنگی فاطمیه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امشب شبی است که هرگونه حاجتی در دل‌های شما است با توجه به فضیلت امشب به درگاه خدا باید آن را عرضه بدارید.


خطیب جمعه مشهد افزود: نقل شده است که دعا برای تعجیل فرج زیاد انجام دهید چون فرج شما در فرج مولا است با این دید اگر امام زمان (ع) را برای احیای دین و توسعه اسلام و اجرای ارزش‌های دین و همچنین برای براندازی منکرات می‌خواهیم، باید دعا کنیم.
وی بیان کرد: در یک زمان ممتد با ظهور امام زمان(عج) مسائل و مشکلات دنیا برطرف می‌شود لذا از روز اول برداشت‌ها نسبت به ظهور امام زمان به عنوان جریان حلال همه‌ مشکلات در بین شیعه مطرح بوده است با این حال حضرت بنا نیست یکباره ظهور کنند و تمام مشکلات اقتصادی را حل کنند بلکه می‌خواهند اصلاح جهانی را آغاز و فقر را ریشه‌کن کنند.
وی عنوان کرد: آن چیزی که فرج را تعجیل می‌کند عبودیت و بندگی خداوند است لذا به مجردی که ایشان ظهور کنند یک مسیر روشنی برای عبودیت خدا باز می‌شود؛ بنابر این امروز مواجه با جهل عبودیت و بندگی خدا هستیم و گاهی از اوقات یک جریانی که در خط دشمنی از خدا قرار دارد در قالب عبودیت پروردگار شکل می‌گیرد.
آیت‌الله علم‌الهدی خاطر نشان کرد: به عنوان مثال به نیت قربه‌الی‌لله انسان‌ها را می‌کشند و دشمنان با این منظر بنا دارند دین را براندازی کنند لذا بسیاری مسیر بندگی خدا را فقط در نماز خواندن و زیارت دیده‌اند با این دید این نظام آمده است سفره استکبار را جمع کند چرا که استکبار مانع ظهور امام زمان(عج) است.
خطیب جمعه مشهد تصریح کرد: همه‌ معادلات سیاسی جهان با جریان انقلاب اسلامی ایران برهم ریخت لذا نمی‌شود بی‌تفاوت نسبت به این جریان بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با یادآوری ماجرای فتنه سال 88 در کشور، تأکید کرد: فرج ما در فرج امام زمان(عج) است که از ابهام‌ها نجات پیدا کنیم لذا فتنه 88 جریانی را به‌وجود آورد که به‌منظور براندازی نظام بود و عده‌ای حسینیه امام حسین(ع) را به آتش کشیدند در حالی که مردمانی بودند که امام زمان(عج) و ائمه اطهار را قبول داشتند و با این عده هم دست شدند و شعار جمهوری ایرانی سر دادند.
وی یادآور شد: این سرگردانی ما در مسیر عبودیت خدا بزرگترین مشکلی است که در زندگی داریم لذا دعا باید با تکیه بر فرج آقا باشد که دو مرحله مقدماتی و عملیاتی دارد، لذا در بعد نخست این است که انسان فرج امام زمان(عج) را از خداوند بخواهد و در گام دوم باید به دنبال این موضوع برویم و تنها به دعا کردن اکتفا نکنیم و اگر امام زمان(عج) را می‌خواهیم باید برای ایشان حرکت کنیم و هر چه را که مانع ظهور آن حضرت است تا جایی که توان داریم از سر راه برداریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی