۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار با مشاور معاون امور استان های صداوسیما

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ

صداوسیما نتوانسته از ظرفیت مشهد به‌خوبی استفاده کند

وابستگی منطقه خلیج فارس و بخش عمده‌ای از شیعیان عربستان به مشهد است، چرا نباید با این شهر ارتباط رسانه ای داشته باشند؟ به دلیل اینکه مشهد برای آنها منعکس نمی‌شود.

دیدار با مدیران استانی صدا و سیما

 

آیت الله علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام محمدیان، مشاور معاون امور استان های صداوسیما با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد صداوسیمای خراسان رضوی گفت: درگذشته شبکه استانی مشتری نداشت و بیشتر از شبکه‌های ملی استفاده می‌کردند اما امروزه با مراجعاتی که به بنده می شود نسبت به سه استان خراسان، وضع مراجعات مردم به شبکه خراسان رضوی قابل توجه است و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از برنامه‌های این شبکه بهره‌مند شوند.

وی با انتقاد از میزان بودجه اختصاصی سازمان صداوسیما به شبکه خراسان رضوی، اظهار کرد: سهم اعتباری این شبکه از بودجه صداوسیما قابل مقایسه با بهره‌برداری سازمان از امکانات استان نیست.

آیت الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه خراسان رضوی در مسئله هنر هفتم و همچنین عرصه‌های کارگردانی و بازیگری حرف اول را می‌زند، ابراز کرد: سازمان صداوسیما باید اهتمام ویژه ای به موقعیت خراسان رضوی داشته باشد زیرا این استان از جنبه زائرپذیری و تثبیت و حاکمیت ارزش‌ها با هیچ استانی قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: برخورد سازمان صداوسیما و سهمیه‌ای که برای با شهر مقدس مشهد در نظر دارند همانند برخورد و سهمیه‌ای است که برای یک شهر کوچک در نظر می‌گیرند؛ مراسم هایی که در روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، نیمه شعبان در مشهد برگزار می‌شود در سراسر جهان بی نظیر است، چرا صداوسیما از چنین برنامه‌هایی به نحو احسن بهره‌مند نمی‌شود؟

آیت الله علم‌الهدی بابیان اینکه سازمان صداوسیما تاکنون نتوانسته است از ظرفیت مشهد به‌خوبی بهره‌مند شود، گفت: وابستگی منطقه خلیج فارس و بخش عمده‌ای از شیعیان عربستان به مشهد است، چرا نباید با این شهر ارتباط رسانه ای داشته باشند؟ به دلیل اینکه مشهد برای آنها منعکس نمی‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی