۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

فرمایش مقام معظم رهبری برای احداث زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد در‌ حال تحقق است.

افرادی که برای ساخت زائرسرا و این کار خیر شرکت می‌کنند قطعا ثوابی عظیم برای آنها در نظر گرفته می‌شود و مورد توجه امام هشتم(ع) قرار می‌گیرند.

کلنگ‌زنی احداث زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان

آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی احداث زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان اظهار داشت: با همت شهرداری مشهد، فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت احداث زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد برای افرادی که از توان مالی بالایی برخوردار نیستند، در‌ حال تحقق است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نکته‌ای که برای ما قابل توجه است حضور مردم و مسئولان استان لرستان برای ساخت زائرسرای ارزان قیمت این استان در شهر مشهد است.

وی افزود: افرادی که برای ساخت زائرسرا و این کار خیر شرکت می‌کنند قطعا ثوابی عظیم برای آنها در نظر گرفته می‌شود و مورد توجه امام هشتم(ع) قرار می‌گیرند.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: زائری که در این زائرسرا ساکن می‌شود به گل روی امام رضا(ع) گناه آن آمرزیده شده و بر این اساس قطعا ثواب ویژه‌ای برای سازندگان آنها در نظر گرفته می‌شود و امیدوارم خرم‌آبادی‌های مشهد نیز دیگر اجازه ندهند این بار بر مومنان استان خرم‌آباد سنگینی کند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه امیدوارم این زائرسرا نیز با سرعت و طبق برنامه احداث شود، گفت: قطعا افرادی که در امر تاسیس و احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت دخیل هستند از برکات زیارت قشر آسیب‌پذیری که در این اقامتگاه‌ها اسکان می‌یابند، شریک هستند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی