۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

میلاد امیر المومنین(علیه السلام) ، حکومت دینی

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ق.ظ

بار انقلاب اسلامی همیشه بر دوش مردم مناطق پائین شهر بوده است

مردم مناطق محروم و حاشیه شهر همواره در کنار انقلاب بوده‌اند و بار انقلاب اسلامی همیشه بر دوش مردم مناطق پائین شهر بوده است

میلاد امیر المومنین(علیه السلام) ،مسجد امیر المومنین(ع) عباس آباد

آیت الله علم الهدی در شام میلاد امیر مومنان(ع) در مسجد امیر المومنین(ع) عباس آباد در حاشیه شهر مشهد بیان داشت: برخی از پیروان مذاهب و فرق اسلامی ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) را در کعبه امری اتفاقی قلمداد کرده‌اند اما دقت در این حادثه اثبات کرد که این رویداد امری اتفاقی نبوده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه این عمل دارای پیامی تکوینی از سوی خداوند بوده است، افزود: در حقیقت خداوند حضرت علی را به عنوان رهبر جامعه اسلامی با این نوع از تولد به جهان معرفی می‌کند و این طور می‌شود گفت که حضرت علی (ع) به عنوان رهبر جامعه اسلامی نه مبعوث بلکه از سوی خدا منصوب می‌شود.

وی با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و استقرار حکومتی مبتنی بر ارزش‌های دینی و بر اساس ولایت امیرالمومنین (ع)، ادامه داد: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال ارزش‌های انقلاب گسترش فراوانی یافته و در منطقه و جهان علاقه بسیار زیادی به جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برخی از کشورها اسلام و به ویژه شیعه دوازده امامی در حال گسترش است و افراد زیادی به این مذهب والا رجوع می‌کنند که بخش زیادی از این موفقیت‌ها به دلیل گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های موثر فرهنگی در مناطق پائین شهر گفت: مردم مناطق محروم و حاشیه شهر همواره در کنار انقلاب بوده‌اند و بار انقلاب اسلامی همیشه بر دوش مردم مناطق پائین شهر بوده است.

 

امام جمعه مشهد خطاب به مردم این منطقه به ویژه نوجوانان و جوانان با بیان اینکه امروز نیز بار انقلاب بر دوش شماست و خوشبختانه با اتفاقات بسیار خوبی که در حوزه فرهنگی دراین مناطق در حال شکل‌گیری است گفت: این امیدواری وجود دارد که هم چنان مردم این مناطق به عنوان کسانی که بیشترین حمایت را از انقلاب اسلامی داشته و بار انقلاب بر دوش آنها بوده است، همچنان به عنوان پرچمداران اصلی انقلاب با انجام فعالیت‌های فرهنگی ارزش‌های انقلاب را گسترش دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی