۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

پاسخ به سایت "الف"

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ب.ظ

جناب آقای دکتر احمد توکلی

مدیر مسئول محترم سایت "الف " (alef.ir)

سلام علیکم

احتراما ، در پی مطلب آن سایت به شماره ی 196684 منتشره در مورخ 3/6/92  با عنوان "پاسخی به سخنان اخیر آقای علم الهدی " ، سایت شخصی آیت الله علم الهدی به آدرس Alamolhoda.net جوابیه ای به نویسنده ی آن منتشر کرده است که در سایت مذکور قرار گرفته است و طبق قانون ، سایت الف نیز ملزم به انتشار این جوابیه می باشد که خواهشمند است اقدامات مقتضی را مبذول فرمایید.

ضمنا متن کامل جوابیه در ذیل تقدیم می گردد.

با تشکر

سیدماجد علم الهدی

مدیر سایت Alamolhoda.net

 

دوست عزیز

همانطور که خود بیان داشته اید شما مطالب ایشان را از روی سایت Alamolhoda.net خوانده اید و اگر متن خطبه ی نمازجمعه ی 1/6/92 را با دقت می شنیدید متوجه این نکته می شدید که آیت الله علم الهدی در مقام قضاوت عفو یا بخشودگی فتنه گران نبودند.

آیت الله علم الهدی در بیان اعتراض به موضع گیری برخی نمایندگان که در حاشیه پراکنی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ملاقات با دانشگاهیان درباره ی فتنه و فتنه گران بیاناتی داشتند ، این سخنان را ابراز داشت. گویا نمایندگان موافق با وزرای پیشنهادی مباشر در فتنه می خواستند با این مطالب خود رهبری را نصیحت کنند و از طرفی حمایت و دفاع این نمایندگان از این افراد در مقام عفو از تعقیب یا پیگیری جرمشان نبود بلکه در مقام دفاع از گزینش فتنه گران در پست حساس و سرنوشت ساز وزارت بود.  در حالیکه این آقایان با جریان های برانداز همین نظام در سال 88 همدست شده بودند.

آیت الله علم الهدی درباره این که برخی نمایندگان به عمل پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله) استشهاد کرده بودند اعتراض داشت و گفت : اگر بناست پیامبر اسوه باشد ، او در فتح مکه سه برخورد با جبهه مقابل انجام داد :

1-      برخورد با اهالی شهر بود . همان هایی که پیامبر را با تعقیب ، تهدید به قتل و کشتار و شکنجه یارانش از مکه بیرون کردند. وقتی پیامبر و مسلمانان بر شهر مکه مسلط شدند برخی از مسلمانان با شعار " الیوم ، یوم الملحمه " یعنی امروز روز انتقام و کشتار است ، حرکت کردند. اما پیامبر مانع آن ها شد و شعار " الیوم ، یوم المرحمه" را ابراز کرد.

2-      برخورد با فرمانده ی سرسخت ترین دشمنان خود یعنی ابوسفیان بود. که به او امان داد و خانه ی او را پناهگاه دیگران قرار داد.

3-      برخورد با فتنه گران که عبارت بودند از "هبار ابن اسود" و "معاویه ابن ابوسفیان" . پیامبر فرمودند آن ها را هرکجا دیدید بکشید حتی اگر به پرده ی کعبه پناه برده بودند. آیت الله علم الهدی تصریح کرد که با اینکه خانه ی ابوسفیان پناهگاه بود اما پسر او که فتنه گر بود مهدور دم معرفی شد. و در مورد "معاویه" اگر شک دارید به کتاب معروف "احقاق الحق" مراجعه کنید.

با وجود تعدد نقل های تاریخی مرحوم علامه طباطبائی این نقل را ذکر نکرده است. زیرا ایشان مقید به این بود که که در این مورد از سند تاریخی عامه استفاده کند.

کجای این مطالب مخدوش کردن چهره ی رحمانیت پیامبر اکرم است ؟ ضمنا به یاد داشته باشیم رحمانیت پیامبر همراه با حکمت است . آنچه درمورد افراد مهدور الدم در فتح مکه به دلیل فحش دادن و جسارت به پیامبر و ارتداد و امثال آن بیان کردید از مصادیق فتنه بوده است. فتنه را با توطئه اشتباه نگیرید . همچنانی که هتاکی به ستون خیمه این نظام ، رهبری و پاره کردن عکس امام در سال 88 از مظاهر فتنه بوده است. شما یاد دارید ، که این کار ها ، به این آقایان نسبت داده شد در حالیکه در برابر هر کدام از این وقایع آنها بیانیه دادند و تایید و حمایت کردند.

در پایان به شما می گویم که رای مردم در 24 خرداد امسال را به حساب مقابله ی مردم با طرفداران ولایت از قبیل آیت الله علم الهدی نگذارید. مردم به یک نفر از تبار روحانیت رای دادند. کسی که خود به این مسئله معترف است و خود را مبرا از فتنه کران می داند (دفاعیه ی پایانی از وزرا) و خود را مطیع رهبری می داند. این مصادره های لامحل همواره شگرد جریان های سیاسی غیر ارزشی بوده که راه به جایی نبرده است.

نظرات (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در جواب این هم که آقای ا*** ت**** تلویحا میفرمایند سران فتنه امکان دفاع از خود ندارند باید گفت تا زمانی که حضرات فتنه گر وکلای بی جیر و مواجبی به مانند شما و آقای علی م**** دارند نیازی برای دفاع از خود چه زبانا و چه بصورت بیانیه نمیبینند...
به نام خدا با سلام و عرض خسته نباشید اول اینکه بنده باز هم تکرار میکنم قضیه کودتا 88 کاملا متفاوت با فتح مکه بود چون فتح مکه بدون قتل و خونریزی بود ولی کودتا سال 88 .... پس در نتیجه تلاش بیهوده آقای احمد توکلی به منظور تبرئه کردن سران فتنه امری بیهوده و از پایه و اساس ملقی و منتفی است نکته جالبتر اینکه صحبتهای مربوط به بخشش و تبرئه سران فتنه از کسی مثل آقای احمد توکلی شنیده میشود که در زمان کودتای سال 88 فقط در ماجرای خوش و بش آقای احمدی نژاد و حسن خمینی آنطور برآشفته و ابراز تاسف میکرد! و امروز با 180 درجه تغییر موضع !سعی در تبرئه و رفع اتهام محاربه سران فتنه با نظام و اصل ولایت فقیه را دارد ؟؟؟ که این خود نشان از روحیه نان به نرخ روز خوری و دورویی در فرد نامبرده میباشد در ماجرای رای آوردن آقای روحانی هم به عنوان مثال بنده به ایشان رای ندادم صد بار دیگر هم که انتخابات شود به ایشان رای نخواهم داد ولیکن از جهتی خداوند را برای انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور شکر گذارم و آنهم مشخص و عیان گشتن بیش از پیش چهره واقعی افرادی مانند آقای احمد توکلی برای افکار عمومی ... والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی