۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

مراسم نکوداشت پدران آسمانی،عزت و افتخار ملی

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا است.

راه شهدا بسیار پرارج و قرب بوده و آنها جان خود را در این راه نثار کرده‌اند و باید اهمیت این راه به درستی برای ما و نسل جوان تبیین شود. عزت و افتخار امروز ما مرهون خون شهیدانی است که در راه دفاع از میهن اسلامی خون خود را نثار کرده‌اند

مراسم نکوداشت پدران آسمانی،گلزار شهداء بهشت رضا

آیت الله علم الهدی در مراسم نکوداشت پدران آسمانی که با حضور فرزندان شهدا و مسوولان استان خراسان رضوی در حسینیه گلزار شهدای بهشت رضای مشهد برگزار شد افزود: شهدا سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و بر همین اساس باید تمام تلاش خود را برای حمایت از فرزندان این عزیزان انجام دهیم.



وی خاطر نشان کرد: شهدای ما نه تنها هرگز نمرده و نمی میرند بلکه یاد و خاطره و رشادت های آنان همیشه با ماست و این بزرگترین اهانت به شهدا است که بگوییم آنها مرده اند زیرا قرآن کریم می فرماید شهدا زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند.


امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه مزار شهدا یک مکان بسیار مقدس است گفت: گلزار شهدا خانه پدران آسمانی است که یاد و خاطره آن ها تا ابد در دل تاریخ زنده است.


آیت الله علم الهدی گفت: شهدا جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی فدا کردند و بر ما واجب است که امروز مسیر این عزیزان را ادامه دهیم و میراث ارزشمند آن ها پاسداری کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی