۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ

خدا به دل پر خون مقام معظم رهبری برسد

من تعجب می کنم از برخی بزرگان که روزی فرمانده کل  قوا و جانشین امام بودند با کمال صراحت می گویند من در روزهای آخر عمر امام به امام گفتم که مشکلات خود را با آمریکا حل کنیم و به ایشان نامه کتبی نوشتم و تایپ نکردم تا کسی نامه را نبیند و نفهمد و به امام دادم و امام اونجور برخورد کردند و حتی حاضر نشدند در این مسئله با شمایی که آن روز مقرب ترین افراد در خدمت امام بودید حرف بزند. بعد از 23 سال دوباره آن را مطرح کردن و بعد خط دهی به یکسری دولت مردان و سیاست مردان که آن را در عرصه مردم مطرح می کنند تا یک جریان مردمی پشت این فکر قرار بگیرد نشان می دهد ما در اوج قدرت روز بدی داریم.

گردهمایی فرماندهان سپاه پاسداران انفلاب اسلامی، مشهد

صبح امروز آیت الله علم الهدی در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بعد از خیر مقدم به حاضرین بیان داشتند: بزرگترین برکت این همایش و نشست ها اثر گذاری رافت خاصه امام هشتم(ع) به این جلسات و محافلی است که در تربت مقدس این حضرت برگزار می شود که امیدوارم معنویت کامل این عتبه مقدسه برکات خود را در این هم اندیشی برای شما داشته باشد.

 

ایشان با اشاره به تقارن برپایی این همایش با ایام غزوه ذات السلاسل افزودند: این حسن تصادف انشاءالله منشاء پیدایش توفیقات و روحیاتی برای شما باشد به عنوان کسانیکه در عرصه دفاع از دین و ارزش های دینی در این کره خاکی جریانی منحصر بفرد در رکاب امام زمان(عج) هستید.

ایشان در تشریح این ایام بیان کردند: غزوه ذات السلاسل بعد از جریان احد یک نمایشگاه فوق العاده بود و تابلویی در تاریخ اسلام برای نگرش تمام افراد در همه قرون و شرایط باقی ماند، در این تابلو و نمایشگاه نسلهای امت اسلامی شاهد توجه به دو عرصه اند، عرصه ضعف ایمان و رها کردن پیامبر اسلام(ص) و عرصه پایمردی و فداکاری در راه دین و رسول الله(ص). روزی که پیامبر(ص) با مسلمین بنا به خروج از مدینه و حرکت به سمت احد گرفتند ابتدا 1000نفر بودند که 300 نفرشان در بین راه برگشته و700 نفر وارد احد شدند، در ادامه هم عده ای به بهانه ی جمع اوری غنایم سنگر را خالی کردند و فقط چهار نفر در صحنه باقی ماندند که سه نفرشان به شهادت رسیده و علی(ع) به تنهایی به جنگ 3000 نفر رفته و فراریشان دادند.

آیت الله علم الهدی در ادامه بیان واقعه غزوه احد گفتند: این جنگ بسیار عظیم باعث شهادت 70 نفر و مجروحیت شدید باقی مسلمین شد و پیامبر(ص) که به شدت مجروح شده بودند با باقی نیرو ها به سمت مدینه حرکت کردند.فردای آن روز به حضرت (ص) خبر دادند که مشرکین در منزل ذات السلاسل تجمع کرده و قصد حمله مجدد دارند که آیه 172 سوره آل عمران بر پیامبر نازل شد و ایشان با همان نیرو های باقیمانده که همه مجروح بودند و پرچمداری علی (ع) که خود بیش از 80 جراحت داشتند عازم ذات السلاسل شدند که با رسیدن این خبر به کفار همگی پا به فرار گذاشته و غنائم بسیاری را برجای گذاشتند.

ایشان خطاب به حاضرین بیان داشتند: 34 سال از این انقلاب گذشته و فقط باید با یک بینش دقیق دینی ایمانی مسائل دیده و درمورد آنها بیاندیشیم. امروز تنها جریان مدافع پیامبر(ص) و دین خدا شمائید. یعنی هر فرد و جریانی که بخواهد در این خط قرار گیرد پشت سر شماست و شما  هم فرمانده، هم جلو دار و هم در صف مقدمید.

آیت الله علم الهدی با اشاره به واقعه ذات السلاسل تاکید کردند: همانگونه که خدا در ذات السلاسل لشکر کفار را مرعوب ساخت و سپاه مجروح پیامبر(ص) را پیروز کرده و از قدرت اسلام فراری داد. امروز هم همان خدا، خدای امروز ماست. اگر امروز ما با یک نگرش ایمانی و باورمندی به نصرت خدا فکر کنیم همان کمک آن روز خدا  را امروز به ما دارد.

ایشان در ادامه با تشریح وضعیت منطقه افزودند: در طی سالهای بعد جنگ تحمیلی در تمام لحظات و شرایط استکبار و کفر جهانی اطراف ما را گرفته ولی قدرت نزدیک شدن به ما را ندارد، ده ها بار گفتند گزینه ی نظامی بر روی میز است. اما جرات شلیک یک گلوله به سمت ما را نداشته و ندارند. این همان خدای ذات السلاسل است که نه پیر شده و نه درمانده. ما باید با یک نگرش عمیق و باورمندانه به این موضوع بنگریم که چگونه دشمن تا دندان مسلح با سلاح های پیشرفته که زمانی که در مقام موازنه قدرت قرار بگیریم دنیای گفر بسیار قدرتمند تر از ماست، جرات حمله به ما را ندارد.

آیت الله علم الهدی در پایان سخنان خود بااشاره به شرایط کنونی جامعه گفتند: با توجه  به فضای ایجاد شده در کشور و تمایل حرکت به سمت غرب در بعد انتخابات آنچه مسلم است این جریان ایجاد شده جریانی است که رابطه ما با خدا را بر هم می زند و اگر خدای نکرده این انحراف فکری که در برخی دولت مردان و جریان ها ایجاد شده در شما رزمندگان و مدافعین صف مقدم ایجاد شود آن لطف الهی کم خواهد شد. آن باورمندی در پیغمبر(ص) و یارانشان بود که آنها پیروز شدند و این باورمندی 23 سال است در مقام معظم رهبری و شما که پروانه اطراف شمع وجودی ایشان هستید هست و لذا خدا  کمک کرده، اگر این میل فکری وانحراف سیاسی که متاسفانه در جریان برخی دولت مردان ما ایجاد شده که ما باید برویم به سمت غرب و با تعامل مشکل تحریم ها را حل کنیم در این زمانی که در اوج قدرتیم بوجود بیاید روزی بدتر از این روز در انقلاب ونظام ما  وجود ندارد.

نظرات (۱)

به نام خدا
باسلام بله این مطلب کاملا صحیح است که رابطه ایران و قدرتهای استکباری به مانند آمریکای جهان خوار به مانند رابطه گرگ و میش است و خسارات ناشی از آن تحت هر شرایطی مهلک و غیر قابل پیشگیری و جبران است ولیکن نمیتوان از بعضی افرادی که خیانت و خسارت خود و خانواده شان به این کشور دست کمی از جنایات وارده آمریکا و همپیمانانش نسبت به این نظام مقدس ندارند توقع درک و فهم و بینش در مورد این موضوع و مواردی از این قبیل را داشت.والسلام علی من التبع الهدی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی