۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت

رهبری معصوم است

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

 

به هیچ عنوان آیت الله علم الهدی چنین ادعای مضحکی را نکرده است. در حاشیه تفسیر قرآن کریم در مهدیه در مورخ ۵ آذر ۹۳ به دنبال ارائه تفسیر سوره کوثر توسط آیت الله علم الهدی یکی از مستمعین محترم در خصوص اظهارات اخیر آقای دکتر علی مطهری مبنی بر "رفع حصر سران فتنه و همچنین عدم معصومیت رهبر معظم انقلاب و احتمال اشتباه ایشان" سوال پرسید. 

 به گزارش بخش پاسخ به شایعات Alamolhoda.com کلیپی تقطیع شده از آیت الله علم الهدی در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر اینکه "رهبری معظم انقلاب فردی معصوم است و هرکسی خلاف این اعتقاد را داشته باشد یا دیوانه است و یا عامل دشمن است!!" در ذیل نمونه ای از آن را مشاهده می فرمایید:

فیلم/ اظهارات عجیب علم الهدی درباره رهبری!

مدت زمان: 42 ثانیه 

 

در حالی که این فیلم بصورت تقطیع شده و کوتاه است و به هیچ عنوان آیت الله علم الهدی چنین ادعای مضحکی را نکرده است. در حاشیه تفسیر قرآن کریم در مهدیه در مورخ ۵ آذر ۹۳ به دنبال ارائه تفسیر سوره کوثر توسط آیت الله علم الهدی یکی از مستمعین محترم در خصوص اظهارات اخیر آقای دکتر علی مطهری مبنی بر "رفع حصر سران فتنه و همچنین عدم معصومیت رهبر معظم انقلاب و احتمال اشتباه ایشان" سوال پرسید. که اصل سخنان آیت الله علم الهدی در این خصوص در ذیل قرار دارد.



دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 42 ثانیه

با توجه به وجود فضای غبار آلود شایعات در فضای رسانه ای بخصوص فضای مجازی، مخاطب فهیم و فرهیخته رسانه بهتر است مطالب، مواضع و نظرات آیت الله علم الهدی را از منابع اصیل همچون سایت شخصی ایشون دنبال کند.

نظرات (۱۲)

نتیجه فرقی نکرد. ایشون هر گونه مخالفت و نقد سخنان رهبری رو کفر دانستند. این خیلی خطرناک است.
فقط حلالیت
آقا حلالیت من رو هم از ایشون بطلبید ، تا میتونم این مطلبی که گذاشتید رو بازنشر میکنم
حلالیت ما رو هم بطلبید... در این مورد خاص اشتباه میکردم.
اقا از طرف من از ایشون حلالیت بطلبید ما هم ندانسته اقدام به بازنشر اون کلیپ کردیم...
ترو خدا حلالیت بطلبید
سلام من هم متاسفانه با دیدن این کلیپ برش خورده زود قضاوت کردم وبه چند نفر هم نشون دادم.انشاا.. جناب علم الهدی حقیر رو حلال کنن .
با سلام و احترام.
خدا رو شکر میکنم که با دیدن این کلیپ به هیچ عنوان حاضر نشدم اون رو در فضای مجازی بازنشر بدم. چون با توجه به شناختی که از حضرت آیت الله علم الهدی دارم میدانم ایشان الکی حرف نمیزنند و دشمنان ایشان در صدد ضربه زدن به ایشان هستند.
از طرف منم از ایشون حلالیت بطلبید
با سلام خدمت خوانندگان گرامی
بنده توضیحات ایشون رو نو این سایت گوش نکردم و بحمدالله نیازی هم به گوش کردن ندارم چون اگر یک مقدار بصیرت و قدرت تحلیل داشته باشیم می تونیم بفهمیم که کلیپ منتشر شده در فضای مجازی برشی مغرضانه از صحبتهای ایشونه - خیلی واضحه که منظور ایشون اینه که کسانی که میگن رهبری معصوم نیست چون بهونه دیگه ای ندارن عدم معصومیت ایشون رو بهونه می کنن والا خود این افراد خوب میدونن که ایشون با وجود اینکه معصوم نیستن تصمیماتشون چقدر درست و در راه کسب رضایت خداست که این دسته دشمنن و اما کسانیکه بدون آگاهی این حرف رو می زنن جاهلن
ما هم همین اشتباه و در مورد ایشون کردیم به واسطه دریافت یک فایل از تلگرام، از ایشون تقاضامندیم در این ماه مبارک مارو حلال کنند که واقعا به اشتباه و سهوی برداشت شده است.
حلالیت ما را هم از ایشان طلب کنید
به لطف خدا با اندک تحقیقی به آنچه درست است دست یافتیم
تشکر از سایت ایشان
استغفر الله..
من میگفتم اقای علم الهدی اشتباهی گفتن..نباید میگفتن زود قضاوت کردم..حلالیت بطلبید از جانب من ازشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی