۱۴۰۳ پنجشنبه ۳۰ فروردين

   

با اجرای این پروژه ها هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند مسکن ساخته می شود و هم در راستای توسعه آبادانی منطقه حاشیه شهر گام برداشته شده است که از همت شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبادسازی تشکر می‌کنیم. 

به گزارش Alamolhoda.com ،  آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و  امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه 2120 واحد مسکونی در منطقه کم برخوردار رسالت برگزار شد با تقدیر از اقدام شهردار و شورای شهرمشهد برای ساخت مسکن برای محرومان و آبادانی حاشیه شهر افزود: از همت و تلاش شورای شهر و شهرداری مشهد بخاطر اختصاص زمین و پروانه رایگان به منظور احداث این پروژه قدردانی می‌کنم. تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر است که جای تشکر دارد.


وی اضافه کرد: این مجتمع دارای 2120 واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر و افراد فاقد مسکن در حال ساخت است که بخشی از این واحدها سهم شهرداری و قسمت ویژه متعلق به فقرای منطقه‌ای محروم است که یا از مسکن مستحکم برخوردار نیستند یا در مکان های نامساعدی از نظر منطقه در مناطق کم برخوردار زندگی می‌کنند، است. 


آیت الله علم الهدی با بیان اینکه با اجرای این پروژه دو حرکت انجام می‌شود، اظهار کرد: با این کار، هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند مسکن ساخته می شود و هم در راستای توسعه آبادانی منطقه حاشیه شهر گام برداشته شده است که از همت شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبادسازی تشکر می‌کنیم. 


امام جمعه مشهد با تشکر از سرمایه‌گذار این پروژه ادامه داد: از 2 هزار واحد مجتمع 400 واحد سهم شهرداری است و یک هزار و 600 واحد را به‌ عنوان خیر مسکن‌ساز با شرایط آسان در اختیار افراد فاقد مسکن حاشیه شهر قرار می دهند که عمل قابل تقدیری است. 


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: آنچه که در اینجا برای رضای خدا سرمایه‌گذاری می‌شود در آخرت دستگیرشان خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی