۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

     

فعالیت‌های فرهنگی و زیرساخت‌های مطلوب خوبی در مناطق حاشیه شهر ارائه شده بود که یکی از نکات مثبت شهر محسوب می‌شود

به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری شهرداری مشهد افزود: امیدواریم خدماتی که به زائرین حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) ارائه شده است مورد قبول ایشان و درگاه حق واقع شود چرا که این خدمات مایه خرسندی و سربلندی ما در محضر رهبر معظم انقلاب شد.
وی تصریح کرد: خدمات فرهنگی و ارزشی که در نوروز 95 در مشهد شاهد آن بودیم باید حداقل تا 5 سال آینده تداوم داشته باشد و به نوعی زیرسازی فرهنگی آن اجرا شود که قابل تعطیلی نباشد و سرانجام مطلوب آن سبب فشرهنگ‌سازی تمام زائرین حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مطابق نظر مدیریت شهری و شورای چهارم شهر مشهد خوشبختانه در این دوره شیب شهر متوازن شده است و تنها خدمات به سوی مناطق برخوردار اتفاق نمی‌افتد بلکه در عوض آن شاهد رسیدگی بیشتر مسئولان به حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار هستیم و در این دوره امتیاز ویژه خدمت‌رسانی به محرومان از آن شهرداری مشهد است.
آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و زیرساخت‌های مطلوب خوبی در مناطق حاشیه شهر ارائه شده بود که یکی از نکات مثبت شهر محسوب می‌شود، همچنین گشودن قفل سربسته مترو مشهد به دست شورای چهارم و مدیریت شهری فعلی به اندازه 20 تقاطع غیرهمسطح شهر را آباد خواهد ساخت و سبب تحسین آیندگان خواهد شد.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: طی چند روز گذشته به همراه آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری طی بازدیدی از حاشیه شهر مشهد داشتیم، خدمات شهرداری در این مناطق ارزیابی مطلوب ما را در بر داشت و اگر یک غیرمشهدی به آن اماکن سر بزند تفاوتی با مناطق برخوردار شهر احساس نخواهد کرد که این مایه سرافرازی هر مشهدی است که شهرش بالا و پایین ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی